آرایش چشم دودی چگونه آرایش چشم غلیظ و دودی انجام بدهیم؟

انجام بی نقص و کامل این نوع آرایش تنها مختص به افراد حرفه ای و گریمور ها نیست، بلکه هر کسی با داشتن ابزار درست و دانش کافی، می تواند از پس این کار بر بیاید.در این مقاله نحوه ی آرایش چشم دودی کلاسیک و چشم گیر را، با رعایت مراحل ذکر شده یاد بگیرید.

روش اول: شروع کنید.

سالن آرایش آرامیس مد سالن آرایش آرامیس مد

۱-رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید:

برای آرایش چشم غلیظ و دودی از هر رنگی می توان استفاده کرد، با این حال شما حداقل به سه درجه از رنگ مورد علاقه تان نیاز دارید. چشم دودی کلاسیک با سایه ی سیاه و خاکستری به وجود می آید، اما قهوه ای و برنز هم برای این آرایش بسیار پر طرفدار است.

  • چشمان سبز با آرایش دودی خاکستری و آلویی زیبا هستند، چشمان آبی با آرایش دودی طلایی و مسی و چشمان قهوه ای با آرایش چشم دودی آبی و خاکستری زیبا خواهند شد.
  • شما باید سه درجه از هر رنگ را انتخاب کنید: یک رنگ روغنی روشن، یک رنگ متوسط برای زمینه و یک رنگ تیره ی دودی.
  • از استفاده از رنگ هایی که بیش از اندازه براق هستند خود داری کنید و یا اگر پوست خیلی روشنی دارید از سایه چشم خیلی تیره استفاده نکنید. شما از سایه ی چشم برای بیشتر شدن زیبایی صورتتان استفاده می کنید، نه برای پرت کردن حواس بیننده از صورتتان.

قیمت آرایش صورت قیمت آرایش صورت

۲-از تجهیزات درست استفاده کنید.

با وجود اینکه بسیار آسان است که اولین سایه های دم دستتان را با یک اسفنج بر روی پلکتان بکشید، بهترین نتیجه ی حاصل ملزوم به داشتن لوازم درست و بجا می باشد.

  • پودر سایه ی بیرنگ چشم برای مخلوط کردن رنگ های سایه ی چشم بسیار کار آمد و لازم است، شما ممکن است از سایه های پودری و یا روغنی چشم استفاده کنید اما در هر صورت باید یک سایه ی بیرنگ پودری را برای نتیجه ی بهتر داشته باشید.
  • برای به چشم آمدن آرایش چشم غلیظ و دودی تان، از یک خط چشم خیلی سیاه استفاده کنید. شما می توانید از یک خط چشم مدادی، کرم یا مایع استفاده کنید، خط چشم های کرم و مایع نمای واضح تری دارند، اما خط چشم مدادی پیوسته تر و ملایم تر است.
  • مطمئن بشوید که از قلم های آرایش با کیفیت بالا استفاده می کنید. استفاده کردن از قلم های قدیمی و آلوده و یا اسفنج های آرایش، ظاهری لکه دار و آلوده و غیر یکنواخت را حاصل می کند. بهترین وسیله برای کشیدن سایه چشم، قلم های سر گرد مخصوص می باشند، شما می توانید این قلم ها رادر تمام فروشگاه های لوازم آرایشی بیابید.
  • قبل از شروع پلک خود را با کانسولر و یا سایه های زمینه آماده کنید، برای هر دو از قلم مخصوص کانسولر استفاده کنید.
  • یک قلم برگ آرایش، گوش پاک کن و مقداری گوش پاک کن در دست خود داشته باشید تا اشتباهات خود را پاک کرده و گونه هایتان را نیز تمیز نگه دارید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:06

۳-آرایش صورت تان را انجام بدهید.

قبل از انجام آرایش چشم غلیظ و دودی، زمینه ی طبیعی آن را فراهم کنید. در زیر چشم هایتان و یا بر روی نقاط قرمز پوست تان مقداری کانسولر بزنید و روی آن را با پودر بپوشانید تا ظاهر طبیعی تری به وجود بیاید.

  • برای بعد بخشیدن به صورتتان از رنگ های سرخ و برنز استفاده کنید. با یک قلم بزرگ، مقداری رنگ برنز را بر فرو رفتگی زیر گونه هایتان بزنید و رنگ قرمز را نیز بر روی برجستگی گونه ها استفاده کنید. از این رنگ ها با ملایمت استفاده کنید تا ظاهرتان طبیعی تر به نظر برسد.
  • از شکل و رنگ درست ابرو های خود مطمئن شوید، زیرا آرایش چشم دودی توجه افراد را به ابرو هایتان نیز جلب می کند، داشتن ابرو های خیلی باریک یا خیلی روشن باعث می شود تا چشمانتان خیلی تیره و غیر طبیعی به نظر برسانند.

روش دوم: چشمان دودی و تیره ی کلاسیک.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:08

۱-از روشن ترین رنگتان استفاده کنید.

برای آرایش چشم غلیظ و دودی از بین سایه های چشم تان روشن ترین آنها را بر روی پلکتان بکشید، از آن بر روی گوشه ی داخلی چشم تان، و هر دو پلک بالایی و پایینی خود امتحان کنید، سایه را به طور کامل زیر ابروی خود از ابتدا تا انتهای ابرو، بکشید.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:05

۲-از سایه ی متوسط استفاده کنید.

رنگ متوسط سایه را بر روی.....

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش چشم غلیظ و دودی اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-چشم-دودی/